Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 17 mars 2014

Slut på våren...

Imorse var det riktigt tråkigt att vakna till all snö...


Min fina tulpan blomma som blommar så vackert :-)


Vi fick en sån fin tv bänk av Therese på brukshundklubben, den ska Daniel och Kajsa få..


Äntligen har jag satt upp spegeln som jag köpte för ett par veckor sedan..


Vilken underbart snäll hund vi har, hon har varit gudomlig mot Casper som en riktig "mamma"...


När Casper bråkade kom hon med en leksak till honom :-)
Precis som -lek ned den här istället :-))


Nu har den lilla parven åkt hem och det blev så tyst...
Vi saknar honom det var så gulligt att vakna till en super glad mjuk valp på morgonen..❤️️


I söndags morse var jag ut och fågelskådade, men det var rätt kallt och blåsigt så vi såg inte så många..


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar