Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 6 mars 2014

Ledig tills måndag✌️

Efter att ha jobbat två förmiddagar den här veckan och gått upp 20 över4 så var det skönt att sova till 8 idag :-)


Jag köpte en stor spegel för en vecka sen, den har inte kommit upp på väggen än men idag så!! (Kanske)....


Molly är rätt bra i tassen nu vi har varit ute och spårat och det gick så bra, hon tog alla pinnar fast det kom en grävskopa körandes mitt i skogen på mitt spår. Det brakade och small träden fälldes..



Hon tittade upp men fortsatte spåra, jag var nog mer brydd än hon..



På lördag blir det hundträning i Västerås, ska bli jätte skoj.
På söndag ska vi åka till Daniel och Kajsa :-)
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar