Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 26 mars 2014

:-))

Jag älskar våran soffa som vi köpte före jul..
Den är så skön att mysa i och ena hörnet har blivit min plats =)


Fast man får ju aldrig riktigt vara i fred, en liten dam som står och tjatar på mig :-)


Ett härligt vår väder och jag och Molly hängde med Emma när hon skulle ut och rida. Det är nyttigt för Molly då hon får gå kopplad. Hon är mest van att gå lös..


Äntligen, äntligen har vi köpt en en ny diskmaskin :-)))


Jag städade och plockade ur Jonas garderob och Molly var med som moraliskt stöd som vanligt :)


Vi håller på att tapetsera om i Daniels gamla rum, först tänkte vi bara måla och behålla golvet... Men allt åkte ut och det blev tapetsering med nytt golv!!
Blir nog bra när det är klart.


Jag kan inte släppa iden med att bygga ett kryss bord..


Ska fasiken göra ett i sommar tänkte ju göra ett förra..ler


Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Vad ni fixar och donar!

    Nu måste vi snart ses,kanske ni kan komma till Ludvika nästa vecka om du inte jobbar? Hade varit riktigt roligt!!!
    Kram på er

    SvaraRadera