Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 november 2013

Min dag...

Jag gick upp kl 06.00...


Först i morse tränade jag och Molly på lyd3, sen satte jag upp ute julbelysningen och bar fram bocken :-)
Jag har inte tänt belysningen det är för tidigt än...


Sen kom rörmokaren och mattlägaren, inte vill man sitta och äta lunch när man har hantverkare hemma så jag och Emma åt en sallad ute...


Se bar det iväg till brukshundklubben för att träna hund i inomhushallen vi var där i tre timmar..





När jag kom hem hade hantverkarna åkt men kommer imorgon igen och gör klart!!


Det som fattas är bården upptill...


På kvällen pysslade jag lite och satt på köksstolarna ett överdrag, blev rätt nöjd!!
Undra bara hur länge de är vita men de går väl att tvätta.


Jag köpte överdragen på Ellos.





Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar