Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 11 augusti 2012

Vi förlorade ;(

Vi hade hittat vårt drömhus, ett par till var intresserade...


Sååå tyyyypiskt..


Det var ett renoverings objekt som skulle kräva mycket pengar och tid..


Men läget var helt underbart vid sjön, det fanns inget avlopp och vattnet har frusit sönder på vintern så bara det skyll kosta 300 tusen. Mycket jobb med att bila i grunden för avloppet..


Vi var med på budgivningen
men fick vika oss för en Fagersta dam..


Tänk vad vi skulle trivts här inga grannar och helt tyst och lugnt bara mina hundar som härjar =)


Man kan inte ruinera sig och betala hur mycket som helst att renovera upp stället skulle nog gå på 1 milj...





Det är bara att fortsätta leta nån gång dyker det väl upp ett nytt ställe....



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar