Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 5 augusti 2012

Ullared :-))

Jaha, typiskt blev stoppad av tv-teamet idag och intervjuvad...
Fy så töntigt jag betedde mig :-))





Det var en helt underbar shopping dag inte alls så mycket med folk...


Vi kom fram överallt med vagnarna...


Käkade en god sallad till lunch på Ullareds restaurangen...


Hade inte tid att dricka kaffe på hela dagen så det blev direkt när vi kom till stugan... Så gott;)


Vi myser lite i solen...


Min skäggiga som provar sin tjej kajsas one piece som hon köpt idag ;)))


Till kvälls mat blev det korv och bröd inte lchf vad jag vet..... Hehe, man fuskar lite när man är ute.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar