Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 18 augusti 2012

Jobb helg !

Pust den här helgen är vigd åt jobbet har nämligen dag helg 05.45- 18.00....
Visst är jag snygg med mina skydds glas ögon på =)
ska svarva lite spånor som vi ska ta prov på..


Vi ligger i hård träning nu jag och Molly, det blir träning direkt när jag kommer hem och jag rycker det går bra nu =))


Rolex börjar bli jobbig nu idag, jag tror Molly går in i höglöpet så nu börjar helvetet igen. Eftersom det är sommar så lämnar jag inte bort honom till hundpensionatet han får vara ute =)


Vi var och tittade på en sjötomt igår men det var inte som vi ville ha det ;(


Nä nu är det lunch på jobbet LCHF Taco paj ;)))
Trevlig helg!
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar