Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 23 juni 2011

Midsommarafton!

Här sitter jag i mitt skogen mellan Mora och Orsa och väntar på Jonas som tävlar i Solleröloppet. Jag ska ge honom sportdryck när han kommer. Jag har suttit här 7ggr förut....ler


Vi bor på vandrahem jätte billigt bara 380 kr / natt


Det är enkelt rum finns wc och dusch och hundar får följa med annars kan det vara svårt att hyra rum med husdjur.


Godis påsen fick följa med =)


Imorgon ska jag jobba kl 06.00 så det blir en lugn midsommarafton vi åker hem på eftermiddagen.


Jaha, nu kom regnet tur att jag köpt nytt regnställ så jag får prova det....

Trevlig Midsommar Afton allihopa !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar