Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 17 juni 2011

Full fart :-)

Idag var jag och Emma till Västerås och shoppade bra uppladdning inför ett 12 timmars nattskift, vi åt på Vivaldi en salladsbar jätte gott.....mums


Vi skulle inte vara där så länge eftersom hundarna var med. Det spöregnade ute så det blev inte varm åt dem. Jag passade på att miljöträna Molly genom att gå på stan.


Vi mötte Rolf Lassgård hihi
Mina ögon trillade ur....ler



Jag köpte mig ett riktigt ordentligt regnställ som andas det behöver jag som lever ute i skog och natur.


Emma köpte sig ett par Easytone skor hon har pratat om dem länge.


Det blev fullt i bilen vi köpte en ny ugn eftersom vår krånglar så mycket. Det blev kaos för den gick inte in i bilen.....vad gör man ??


Jo, ut med hundarna och jag plockade ner grindarna och mellanväggen så Rolex och Molly fick sitta i baksätet hem.


Dyblöta blev vi för det spöregnade här sitter jag som en dränkt katt :-)
Vi stannade på Mc Donalds drive in och jag skämdes över min fullsatta bil hundar överallt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar