Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 29 juni 2011

Hunnit mycket idag

Jag har varit effektiv idag i värmen hunnit med lite trädgårds arbete visst är Jasmine busken fin när den blommar?


Jag har klippt gräsmattan och det var riktigt varmt fick lov att ta ett dopp i poolen efteråt.... Stackars mig ;)


På kvällen var det jippo ute på klubben det visades olika grenar på hur man kan aktivera sin hund. Klubben bjöd på grillad korv och läsk. Jag passade på att Miljöträna Molly och hon sköter sig bra :-)


Det var även loppis där så jag var in och rotade lite...


Typiskt att jag inte hade pengar med mig...Får be dem öppna åt mig sen..ler
Jag är ju loppis tokig och det var bra grejer där inne..


Såg en sak som är svin dyr på auktion där kostade det bara 5 kr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar