Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 14 december 2009

Lusse Hund!

Hej, jag har inte bloggat på ett tag vår dator brakade ihop....inte kul i juletid.


Har ni sett en sån söt stjärngosse vi hade på Lucia


Ilördags åt vi paj och grekisk sallad som Emma gjorde...hon går i sin mors fotspår...hehe



Den här fina datorn for vi till Mediamarkt och köpte, kanon bra en bärbar. Vi ska naturligtvis laga den andra bara Jonas bror Bosse får tid det är han som är datageniet i släkten. Men han jobbar ju 5-skift på samma jobb som mig så de kan ha riktigt tuffa perioder ibland. Jag har fått förlängt till sita April.






Min kära Farmor begravdes i fredags, Farfar höll en så fint farväl tal......Det var många släktingar där, från Stockholm, Sala och min Faster och Farbror och kusin från Finland. Hennes små gulliga töser den lilla hon sjöng för full hals i kyrkan och tyckte det var riktigt trevligt...ler
Det är så charmigt med små barn, hon är nyss fyllda två...ler Jag kommer ihåg när min mormor begravdes då var det full fart på Emma då var hon liten och tyckte hon kommit på en riktig fest...ler



2 kommentarer:

  1. Jättesöt stjärngosse ! ;)
    Begravningen var fin oxå, fast jag hade så sjå med barnen att jag inte hörde allt prästen sa.
    Ska skicka foto på barnen sen när jag får tid...bara jag kommer ihåg det! ;)
    : Marina

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag visste inte att jag kunde svara på komentarerna :)
    Man är inte så duktig på datorer....
    Tack så mycket hn är sööööt ibland.

    SvaraRadera