Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 19 december 2009

Bortgjord !!


Idag var jag till Ica och handlade var bombsäker på att jag hade pengar på kortet. Bakom mig i kön stod en av cheferna från jobbet...
Småpratade lite och när jag skulle betala sa kortet
*köp medges ej.....såååå pinsamt....
Lämnade varorna i kassan och skyndade mig hem, in på nätbanken för att kolla -då har IDIOTERNA dragit räkningarna som jag skrev i fredags.
Jonas får lön på måndag, så jag skrev att räkningarna ska dras den 21 december.............
Som tur är fann det lite pengar på ett annat konto, så jag kunde föra över och åka tillbaka till Ica för att betala...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar