Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 3 december 2009

Lite december loppis!

Idag var jag till rödakorsets loppis och fyndade en tomte och vånigsfat, fatet ska naturligtvis bli vitt. Jag ska gå ner i källaren och måla det nu på en gång.
Jag har även varit till Kapellet i Kyrkan och tittat på farmor när hon låg med öppen kista. Hon var sååå fin med ros i handen. Det såg ut som om hon låg skönt och sov, fast tyvärr......Jag har aldrig hört förut att man hade visning på de döda så där- men det var vanligt förr i tiden.
Jag ska ut sista natten idag , kommer nog att bli trött gick upp tidigt idag. Jag tror i och för sig jämt att jag ska bli trött, fast jag blir aldrig det...........Köpte saffran idag mina lussebullar jag bakade tog slut på en kvart-typ.....Så imorgon blir det bakning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar