Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 19 augusti 2009

Pool sommaren är snart över :(

Idag har de varit varmt men ändå känner man att hösten är på väg. Det börjar bli dags att tömma poolen. Tycker liksom att kylan tränger igenom värmen, det är kanske för att det är natt vecka.



Rolex gillar att visa upp sig, mycket bus är det....ler
Han vill bli jagad.



Vi tänkte ett tag att bygga in poolen men det är ju ingen "riktig" pool,
men vi har njutit av den i fyra sommrar nu. Jag hoppade över loppisonsdagen idag man kan
inte handla på sig hur mycket som helst fast det är ju sååå kul!
Var upp på stan och köpte mer färg och sen gick jag en långpromenad med Rolex.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar