Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 20 augusti 2009

Kärringar...BLÄ !

För någon dag sen när dottern var ut med Rolex så hände det en olycka, Rolex kröp ur halsbandet och naturligtvis kom kvarterets satkärring gående med sin lilla gaphals.
Hon blev livrädd och det kan jag förstå när en 37 kg schäfer hane kommer dundrandes men han gjorde dom ingenting utan sprang först mot dem men sen vände han och sprang rakavägen hem. Rolex är ingen slagskämpe som tur är.




När jag igår kväll var upp och rastade honom så fick jag mig en rejäl utskällnig hon skulle minsann polisanmäla oss för vi klarade inte av honom. När han var valp ca:6mån så smet han fram till dem och ville leka, men det tolkade hon fel och påstod att han försökte hugga hennes lilla dvärgSchnauzer.




Nu har hon gått runt och babblat till alla hur otäck vår hund är, men hon har även snackat om fler hundar hur otäcka dom är så vi är inte ensamma att vara utsatta...
HON MÅSTE VARA BRA BITTER PÅ LIVET...SATKÄRRING!!!
lite ledsen blir man.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar