Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 30 augusti 2009

En riktigt skön slöhelg!

Hehe, tog en liten loppis vända på lördagen vid Oti, syrran var med det är hon som lurat in mig
på det här. Ooo, vad kul det är att gå och rota och leta efter nåt man vill ha.


Jag köpte ett uppläggningsfat till tallrikshyllan 20kr


Dom här ridstövlarna var ett riktigt fynd 50 kr, jag har tänkt att köpa ett par nya till dottern i höst iallafall dom kostar ca: 1000-lappen i affären. Jag körde dem i tvättmaskinen och det gick jättebra.



Idag söndag hat jag äntligen börjat att måla skrivbordet så nu går det framåt. Typiskt att färgen tog slut bara men får köpa ny imorgon efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar