Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 7 september 2017

Tjejmilen

Lördagen 2 september sprang jag Åsa och Maria tjejmilen. Vi var rätt så jämna kom imål samtidigt på 01:05. Kanske inte jättebra tid men bra för att vara oss. Det blev en heldag åkte klockan 8 på morgonen och kom hem klockan 8 på kvällen. Vi åkte till Åsas syster i Rissne ställde bilen där tog tunnelbana in till stan. Att åka tunnelbana för en lantis är inte det lättaste.

Vi blev riktigt sporrade och har anmält oss till nästa års tjejmil fredag, då ska även Emma vara med.



Jag var in på tjejmilen hemsida och kollade på träningshelg och gissa vem som var med på reklambilden över träningshelgen👀🙈🙈


Så typiskt mig att hamna med på bild längst fram i det för korta byxorna. Hade jag vetat det hade tagit på andra byxor ha ha🙈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar