Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 22 september 2017

Ledig vecka..

Den här veckan som är min lediga vecka har jag verkligen haft fullt upp i måndags såg jag efter Casper och Svante.

Testa tidigt på morgonen och det är jag och Linda till Ullared var där i två dagar och shoppade. Det är ingen lek ..skratt


Torsdagen gick åt att packa upp allt och greja lite. Fredag åker jag och hämtar en bil i Stockholm med Daniel han har köpt en passat kombi. På väg ner hamnarvi mitt i en militärövning det tog ett par timmar extra Tea åka omväg.

När jag kom hem var jag till Emma och Daniel och hälsade på Sally de har äntligen fått hem sin Labrador hon var så söt😍😍🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar