Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 9 maj 2015

Ljuvliga vår..

Jag bara njuter när jag är ute i skogen... För nu är det vår :)
Med våren kommer tyvärr fästingarna hade en kröp i knävecket ...


Jag fick ärva farmor och farfars koppar panna. Den har lite historia för mig jag fick låna den när jag var liten och skulle gå påskkärring :)
Gissa om jag var stolt =)


Vi invigde pizza stenen för i år i kväll. Det blir så god pizza..


Synd att vår altan inte är klar än så vi fick stå på framsidan det är mindre kul..


Vilken lycka!!
Jag fick köpa den här härliga gruppen av en i Norberg. Jag har alltid velat ha en sådan så i morgon åker vi och hämtar den :-)))



Kram Annelie❤️️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar