Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 7 maj 2015

Blandad dag.

Idag har jag hunnit med mycket.
Sovit länge, varit på möte på jobbet, åkt till Västerås på tjejkväll...


Nu börjar det bli bra härligt ute, jag älskar våren :-)


Det fanns mycket gott i Västerås


Blev lite lurad det stod 32 kr/G eller nåt sånt. När vi skulle betala för godiset var det 299kr kg... Oj så dyrt det blev 170kr...


Mysig bild på Molly i husses säng <3


Molly har verkligen aldrig gillat regn :)


Kram Annelie❤️️

2 kommentarer:

  1. Så mycket gott. Härligt nu när våren närmar sig och att man vet att det bara blir bättre. Nu är jag tillbaka på bloggen hihi jag ska försöka / Sussi

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Sussi jag har väntat på att din comeback😃

    SvaraRadera