Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 18 januari 2015

Spår träning..

Jag har blivit lite inspirerad av både Nina och en hund jag följer på instagram. Så jag och Molly har gjort lite asfalts spår.
Idag tog vi steget att åka till Secos stora parkering, det var rätt svårt för Molly men hon fixade det jätte bra. Tre fyra timmar före har folk sluta arbetet och börjat arbetet så det fanns mycket dofter där. Det var även en hjullastare som åkte och sandade där medan vi spårade..
Duktiga Molly!!


Gissa vad Molly är sugen på här...??


Jo mattes semla :-))


Emma och jag gick lång promenad och fick bit vis pulsa i snö..
Emma blev rätt varm.






Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar