Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 16 januari 2015

Hundträning och lägenhetsvisning!

Idag är det fredag och som vanligt är min lediga dag välplanerad :-)


Ute är det ruskigt väder och ju ruskigare väder det är ju mer trivs Molly..


Vi var och tittade på en lägenhet till Emma och Marcus som har planer på att flytta ihop...


De fastnade för lägenheten och är med på budgivningen. Den var riktigt fin och helt nyrenoverad. Det roliga är att lägenheten ligger granne med den som jag och Jonas bodde i. Fast det var i början på -90 talet....
Det är en trea och var riktigt luftig och fin..


Jag, Nina och Åsa hyrde hallen i fyra timma och fick till en riktigt bra hundträning.
Det kändes riktigt bra när jag åkte hem vi hade det jätte trevlig :-))


Här en bild på Mollys syster Mara och Nina...


Kram Annelie❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar