Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 17 juli 2014

Läger..

Jag har varit till Getsjötorp utanför Finspång på hundläger det var jätte trevligt.
Vi fricampade för det fanns ingen el, badade och tvättade oss i sjön gick faktiskt riktigt bra..





Det blev en hel del hundträning, spår och lydnad. Fick tips på hur jag ska gå vidare med krypet..




Jag är ju inte direkt van att köra med husvagn och naturligtvis hamnade jag på ett vägbygge med jätte dåligt underlag trodde hela husvagnen skulle skaka sönder men det gick bra :-D





Idag ska jag nog titta över till Maria som fått hem sin lilla söta Vienna, hon hämtade henne i söndags.


Gjorde ett färg test på nätet och nog stämde resultatet bra =))







Det är så skönt med semester jag är ledig ända till 18 augusti så här ska det njutas ordentligt tog ut allt på en gång... Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar