Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 31 juli 2014

En dag i Sthlm :-)

Jag och Emma åkte till Stockholm för att shoppa ..
Vidtog bussen för att åka tåg det gick inte dom skulle ha 1000kr för enkel resa -det dyraste jag hört...
Bussen kostade 178kr för dit resan.





SJ som går ut med att man ska åka tåg... Glöm det!!
Vi gick runt i gamla stan och tittade..





Det är väldigt mysigt för två lantisar som oss : D





Alla mysiga gränder med kullersten





En selfie på mig...ler






Fina detaljer överallt..





Stan däremot var över full med folk, jag hade fullt upp med att glo på folk så mycket shopping blev det inte :-)





Kom hem med en t-shirt och glasburk :-))
Javisst ja köpte två bad ankor också till poolen:-)))























Vi åt på en kändis restaurang som bloggare skriver om... Gissa om det var gott.. Mums..
Vapiano hetter den, rekommenderas!!





Jag var mätt hela dagen, men det gick i lite fika iallafall..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar