Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 4 maj 2014

MT och Lottning!!

Vi var till Mjölby och gjorde MT med Molly, hon klarade det bra. Vi fick ihop 463p och det är bra!!
Hon var skottfast döv sa domarna :)
Lite okoncentrerad men fick förklaringen sen..


Dom ringde från Norrköpings brukshundklubb och vi kom med på lägrespår...Jippi öh, Nähä, Molly började löpa nu ikväll... :(
Så typiskt!!


Gröna fingrar har jag inte, köpte ett olivträd på Coop och det har redan tappad blad. Planterade om det så få se om det tar sig.


Vi har satt ut vår Audi på blocket och gissa?
Det kom en väldigt skum person och ville köpa den. Han tjatade om att lämna en liten handpenning och vi skulle skriva över bilen på honom och sen få resten av pengarna. Tror han vi är dumma eller??



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar