Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 13 maj 2014

En liten tripp!!

Idag var vi till Västerås och hälsade på Daniel, Kajsa jobbade som vanligt vi verkar aldrig vara lediga samtidigt..


Vi åkte iväg Daniel skulle till sjukgymnasten med sin arm som aldrig verkar bli bra efter brytningen före jul..


Medan han var där gick vi it och gick med vovvarna..


Busen ..;)


Lite trassel med kopplet och väskan för Emma :-)))


Vi var och betalade spa badet..


Det skulle komma den 19/5..:-)))


Grillade korv när jag kom hem och klippte den förbaskade gräs mattan nu börjas det igen....pust


Varje år när körsbärsträdet blomma tror jag att vi ska få många bär...ler


Men det blir aldrig så...
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar