Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 16 april 2014

Påsk!!

Snart åker jag till Blåkulla och då tänkte jag göra mig lite fin :-)


Bjuder på gräsliga selfies..ler
Jag var till frissan och färgade håret. Jag har gått hos Carola sen hon var lärling och jag var 18 år.. Ganska skoj, har dragit dit hela familjen i alla år. Fast nu har Daniel en egen frisör Kajsas mamma :-)


Jag är så besviken har blivit bortlottad igen det är 5:e tävlingen på rad..


Vi som tränat och tränat. Funderar allvarligt på att köra lyd3 så vi får tävla lite..
Har inte velat blanda lägre och trean tycket momenten går in i varandra för mycket tex som Inkallningen med stop.



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar