Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 13 april 2014

Jönköping-Linköping

Laddade kilar inför tävling!





Tyvärr så gick. Gunnar iväg tidigt och då kan inte Jonas jaga ikapp eftersom de är klubbkompisar då drar Jonas med sig klungan..
Det är mycket rävspel i cykel så Jonas låg i klungan och bromsade så att Gunnar skulle få chans att vinna..
Tacka vet jag hundsport!!!


Grattis Gunnar som vann!!!





Vi åkte vidare till Linköping där det går nya tävlingar och hoppas det går bättre för Jonas då..


Riktigt fin stad, härligt med alla påskdunen.


Utanpå såg inte vårt hotell ut för nånting, jag tänkte vad är detta!!!


Hur mysigt och fint som helst inuti med jättefin frukost..


Vi var ut och åt "Back and White" på restaurang på kvällen..


Lilla Molly fick vara hemma först på dan var hon hos mormor och morfar och fick vara ute på promenad i skogen, sen på kvällen när Emma och Marcus kom hem tog dom över henne och då fick jag den här bilden :-)))


Emma skrev "vi får inte plats"...;)
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar