Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 31 maj 2013

Planer på Kometvägen :)

Vi har lite planer på Kometvägen :-)


Stackars Jonas han har grävt ur hela sidan för hand.
Vi håller på att bredda garage uppfarten, så att vi får plats med vår tilltänkta husvagn och fler bilar.


Nu fyller han igen med makadam och sen ska det paddas innan vi asfalterar.


Ett riktigt slit göra..


Tur att han får grillad oxfilé och potatis gratäng med jordgubbspaj och grädde till efterrätt som belöning =))


Jag har lite svårt för att ösa och gräva efter min ryggkots brytning.



Jag har varit ute och snitslats spår inför elit tävlingarna den 6/6.
Molly var med och sprang bredvid hon har börjat att löpa idag.

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar