Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 2 maj 2013

Oj oj...många järn i elden...

Idag har tidningen "Härliga hund" varit till vår klubb och gjort reportage. Jag tror varenda medlem var där och spatserade och naturligtvis jag och Molly med :-)


Vi firade 1maj med lite grillat och tårta. Jag har jobbat natten tills idag men gick upp kl 9.45 så det blev bara 21/2 timmes sömn...


Vi har många järn i elden just nu, vi hade tänkt åka utomlands nu i maj men det är så att vi hinner inte det får åka i höst istället.


Vi ska byta taket på huset innan det blir försent, när vi ändå river så passar vi på att bygga en ny fin altan.


Tänkte ha inglasad men hur gör man???
Vi har gjort en liten ritning på nätet men kanske blir det mer glas på sidorna??

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar