Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 4 april 2020

Vad händer i Världen..?? Corona virus 🦠

 Här ligger hundarna i godan ro medans ett virus 🦠 härjar ute i hela världen och då är det i hela världen. Vi får inte åka utanför Sveriges gränser Jonas som fyller 50 år i sommar vi hade beställt en resa till Mallorca men det går inte att åka den blev avbeställd...

Det är läskigt, folk dör...
Regeringen avråder även resor inom Sverige och att man åker till en annan stad.
 Det är hemma som gäller, baka greja och gå ut i skog 🌳 och mark..
 Nu börjar odlings säsongen och snart kan jag greja i växthuset 🤗

 Det är god handhygien och spritade händer som gäller..
På jobbet får vi inte gå omkring som förut utan ska hålla oss på våra platser dessutom inte träffa andra skiftlaget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar