Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 21 november 2017

Snart är gillestugan klar 😊

Vi har bott i vårt hu i snart 25 år och gjort våra försök med gille stugan. Det har varit innebandy rum och kalasrum med disco när barnen var små..   Vi köpte möbler dit ett tag men det blev aldrig mysigt. Det har även fungerat som förråd.. Nu gör vi ett nytt försök med att inreda den, nytt golv och nya tapeter. Soffan hade vi en disskution om jag fick igenom färgen och Jonas modellen. (Den är väldigt skön)..

Vi har inga lampor än och jag har inte tagit kort på tv bänken. Vi köpte bioljud men det var trasigt så typiskt 😬 vinställen var i ek och silver jag målade om dem i vitt och guld 👍🏼

Det är en biosoffa eller en amerikansk soffa med inbyggd fotpall..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar