Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 8 oktober 2017

Carolina Gynning

Jag har det blir helt manisk på Karolina Gynning🤗. Jag vill ha hennes tavlor och har köpt vin glas.  Tavlorna är väldigt dyra så jag tänkte jag göra en själv, har skickat efter påslakan som jag tänkte spänna på en tavelram få se nu hur det blir, jag har läst om det på nätet 😂😂👍🏼blir det bra så lägger jag ut på bloggen🙈😂😂👍🏼

Tavlorna och framför allt de i större modell kostar säkert skjortan och de skulle jag aldrig köpa. Men det finns också påslakan med hennes motiv. Idéen är att man bygger en ram av några plankor och spänner upp påslakanet i ramen och häftar fast tyget med en häftpistol. På så sätt får man en sjukt stor tavla, alltså hela 200 cm x 150 cm för bara en tusenlapp typ. Kanske dyrt för ett påslakan men ett riktigt bra pris för en tavla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar