Om mig

Mitt foto
Jag bor i villa med min familj, sambo och två tonåringar. Min bästa kompisar heter Rolex och Molly som är två schäfrar... Välkommna till min blogg, den kommer att handla mycket om mig och mina intressen som är schäferhundar och allt om hemmet. Just nu är jag inne på Shabby Chic stilen, jag springer ofta på auktion och loppis och tycker om att sy.

onsdag 18 januari 2017

Vad är det där?

Jo, Jonas det är våra nya lampskärmar 😂😂


Snygga eller hur 🤔


I mitt nästa liv ska jag bli hund till mig själv. Tänk att kunna ligga så här och mysa efter en löptur..☺️


Igår kom Daniel och Kajsa och hälsade på vi gick en promenad i det härligt vackra vinter vädret..


Mitt stora ❤️️






2 kommentarer:

  1. Jag blir lika full i skratt varje gång jag ser lampskärmarna :-)
    Vet faktiskt inte vad jag tycker om dom,hahaha!

    SvaraRadera
  2. Haha, inte jag heller men på affären var de snyggare 😘

    SvaraRadera