Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 26 oktober 2015

Äta jobba sova och träna hund..

Jag uppdaterar inte bloggen så ofta nuförtiden. Jag vet inte varför, tycker inte det händer så mycket fast det gör det ju igentligen bara det att det är samma sak varje dag nästan.
Jag har gått av natt helst dryg perioden och är ledig tills på fredag. Känner verkligen att man behöver det, det är slitit med nätter.



Jag har inte gröna fingrar men har lyckats fått oliver på olivträdet fattar inte hur. Undrar om de går äta det måste de göra?




Skulle behöva kratta lite löv nu får se om det blir imorgon jag är ledig till fredag.





Det blir mycket träning med med Molly..
Vi är anmälda till tävlingen 15 november.




Tävlingen är i Karlstad jag funderar på om vi inte ska åka. Tycker det är lite långt att sticka iväg så tidigt på morgonen och alla momenten helst framåt sändande sitter inte.



Vi har börjat med träningen inomhus. Den här veckan tränar vi ute tisdag och torsdag inomhus det är lite osäkert med vädret.
Vi har tur i Fagersta som har en inomhushall.




På bilden är Nina och Mara, Mollys syster :)

Kram Annelie❤️️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar