Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 19 augusti 2015

Slut på semestern..

Jaha då var semestern slut fem veckor går fort..
Tillbaka till allvaret igen började med två nätter inte kul.


Det har varit väldigt regnigt i sommar men de två sista veckorna vart fina.


Den här Semestern har vi hållt på Emmas lägenhet och jag har varit på hundläger.....


Även om man inte gjort så mycket så är det jätteskönt att vara ledig och koppla koppla bort jobbet..


Molly tycker det är skönt när vi hemma


Detta var Kräftpremiär och jag älskar kräftor.


Den här fina dalahästen fick jag av Hellström


När vi såg efter Viggo en dag när han hans familj var på cykeltävling.


Första höst kantarellerna





Kram Annelie❤️️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar