Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 26 juli 2015

Regn och regn..

Det har inte varit världens bästa sommar i år. Tror det regnat varje dag nästan..


Tur det kanske för jag och Emma har ägnat oss åt att skruva ihop hennes kök.
Vi har gjort fel och fel...Grrr
Men till slut fick vi ihop hel köket. Vi har åkt dit på morgonen och hem på kvällen. Nu ska det bara kaklas och väntas på rörmokare....
Sen flyttar hon :-0


Jag har tränat med Molly sent på kvällarna för att hinna med..
Så är det att ha semester.. 😂


Vi har plockat lite blåbär på vår promenad på morgonen och jag gjorde en blåbärs paj till efterätt. Årets första :-)


Kram Annelie❤️️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar