Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 22 mars 2015

Helg!!

Vi firade den här snyggingen i helgen som blev hela 14 år..


Jag har som vanligt varit ute en hel del med Molly som stor trivs i snön..


Mina ögon har varit rejält igen svullna av allergi men nu har svullnaden gett med sig. Det är inte kul att gå omkring med de här ögonen :( alldeles skrynklig och igen svullen...


Vi var till Mio och då fick jag syn på den här säng ramen den skulle passa hos oss :)


Kollade även in lite nya möbler till altan.


Emma handlade till sin lägen het, vardagsrumsbord, tv bänk och köksstolar..
Det kommer att bli så fint :)


Hon beställde även ett köks bord på Mio..


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar