Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 12 februari 2015

Härliga Gran Canaria!!

Nu åker vi igen till vår "ö"..


Här har vi precis kommit fram

 




Strålande sol mötte oss..






Jonas har landat på hotellrummet efter lång resa










Maten är helt suverän..




Emma och Marcus <3 br="">



Vi var till marknaden igen och fyndade..



Måttligt roade ..



Fin service på hotellet som är helt kanon det rekommenderar jag "Gloria palace Royal" Amadores..



Så fin pool



Fantastisk







Hotellet i bakgrunden


Stranden är jätte bra..








Solgamen :D





Jaha, då var jag uppe i bergen igen jag som aldrig skulle åka upp igen... Ler


Vår hyr bil..


Men det är så vackert där uppe..


Går inte att visa på bild..



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar