Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 4 februari 2014

Slut på jan :-D

Jag sover inte speciellt länge efter ett natt skift brukar vakna vid tolv, det blir en liten onyttig brunch :-)


Min kompis vill gärna smaka hon sitter kvar tills smörgåsen är slut sen lägger hon sig...


Jag köpte em leopardfärgad fäll till Molly den var riktigt gosig tycker hon..


Vi tränar på, hyr hallen lite då och då men inte så ofta för det blir ganska dyrt 250kr/tim..


Den 30/1 fyllde Ingemar 70år och hela styrelsen kom till vår träning med tårta och blommor ..


Köpte nya underlägg, jättefina och billiga 10kr/st..





Mums bakade ett gott bryt bröd..


Jag Daniel och Emma åkte till v-ås och shoppade då fick rosorna från Countryhome följa med hem.





Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Du är ju så himla duktig på att baka och de där rosorna var jättejättefina!

    Kram kram

    SvaraRadera